Tuesday, October 12, 2010

 haa..sapa kenal dua orang kat atas ne.kalau peminat sukan tanah air dan badminton, tentu u ol kenal kan sapa mereka ne..yang pakai baju merah sebelah kanan tu, Lee Chong Wei..n yg pakai baju putih pulak Lin Dan..dua nama besar dalam arena badminton..
personal favourite saya, of coz la Lee Chong Wei..saya start ikuti pkembangan beliau masa dia berusia 18 tahun..masih lagi darjah dua saya waktu tu..secara jujurnya, disebabkan beliau la saya menggilai dunia badminton..saya suka cara LCW bmain dalam court..pendek kata saya memang x pernah miss la dgn pkmbangan LCW..stail yang suka kat LCW ialah, 'cross court smash'..
memang tidak dinafikan, pencapaian Lin Dan Lebih hebat Dari LCW..yang mbezakan beliau dengan LCW ialah, LD ne angkuh sangat..tapi bila difikir-fikir balik, angkuh dia btempat juga..saya suka jumping smash LD..'unbeatable' la pendek kata..

mereka berdua ne memang mninggalakan kesan yang mdalam la pada diri saya..u ol plulak tentu ada personal favourite sendiri kan..







No comments:

Post a Comment