Monday, October 11, 2010

10/10/10


10/10/10..
tarikh yg agak menarik bagi sesetengah orang..hmm..manusia memang pelik..suka buat benda yang pelik2..bnyk peristiwa2 d seluruh dunia yg berlaku pada tarikh nie..kalau d Korea, seramai 7200 orang kahwin serentak dan beramai-ramai..fuhhh..ramai tuh...di Malaysia pula kemalangan ngeri berlaku dan menyebabkan 12 orang maut..Syeikh Muzaphar, angkasawan kebanggaan negara pon nikah pada tarikh nie..

korang pulak, apa peristiwa yang best berlaku pada tarikh nie?..share2 la sikit..hehe..

aku pulak, pertama kali mpersmbahkn tarian ngajat depan orang ramai..ye laa, secara jujurnya, aku x pernah mnari tarian nie..selama nie aku cuma tengok jer kakak n adik aku menari..kenapa aku x pnah mnari tarian nie ek?..hmmm..pakaian dia punya la berat..tuh belum lengkap lagi tue, baru sikit jer tu..hehe

apa2 pon..tanggal 10/10/10 memang best walaupon agak penat masa tue..sebab kampus kami dari pagi sampai malam memang sibuk dengan majlis2 perasmian n malam anjung budi...


1 comment: